Pagina's

dinsdag 7 oktober 2014

Column Veiligleefbaar, Tips,Tricks& Tools en de doorontwikkeling van een burgerinitiatief..

Nadat ik de site Nowthority had overgenomen, de naam had veranderd in Veiligleefbaar en er een andere/bredere invulling aan had gegeven ontwikkelde zich een volwassen site. Onderwerpen te over.. Maar het werd een uit de hand gelopen burger- en vrijwilligersinitiatief, geheel op non-profit basis. Ik was 24/7 aan het werk, lees: zoeken van items maar ook het plaatsen ervan. Het Twitteraccount gekoppeld aan de site genereerde ook enorm veel werk.



In de Column Opgeven is geen optie leg ik uit waarom ik het bestaan van de site Nowthority wilde voortzetten. Maar het vele werk om de site up to date te houden was uiteindelijk de bottleneck. Helaas heeft de zoektocht naar vrijwilligers niets opgeleverd. Daarom heb ik de site weggegeven maar werk ik nog steeds voor Veiligleefbaar. Op de Blogspot Tips,Tricks&Tools verzamel ik voor de site items. Hierbij dan ook een oproep aan mensen die ons kunnen helpen deze items over te zetten op www.veiligleefbaar.nl. Tevens schrijf ik met veel plezier columns over maatschappelijke problemen en vooral over onrecht. Wel verwerk ik tools in de columns, roeptoeteren is niet mijn ding, het helpen van mensen en organisaties wel middels het aanreiken van gereedschap. Ik hoop, evenals de nieuwe eigenaar Richard van der Linde, mensen bewust te maken hoe veiligheid en leefbaarheid te verbeteren.

Op zaterdag 22 november 2014 zijn wij uitgenodigd aanwezig te zijn bij de uitreiking van de Haarlemse Helden: de vrijwilligersprijzen voor mensen die zich op een bijzondere manier inzetten voor de stad Haarlem. Uiteraard zou het een eer zijn om genomineerd te worden maar daar hebben wij uw hulp bij nodig. U kunt ons nomineren/aanmelden via www.vwc-haarlemsehelden.

Nu werken Richard en ik samen.. helaas nog steeds hulp nodig maar sowieso met veel plezier voor de Veiligheid en Leefbaarheid van Nederland



Margareth Weijers

www.veiligleefbaar.nl

http://tips-tricks-tools.blogspot.nl/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten